Nordic Mood-kollektion planter skandinaviske rødder med ro og elegance

Nordic Mood-kollektion planter skandinaviske rødder med ro og elegance

Skab æstetiske rum med produkterne fra JYSKs nye Nordic Mood-kollektion, der inviterer de skandinaviske rødder helt ind i hjemmet. Kollektionen har fokus på de rene linjer, runde former og rolige nuancer.

KENT batterilampen er en alsidig lampe, der har tre lysstyrke-indstillinger og en timerfunktion, så den kan dække forskellige behov. Med sit klassiske design og simple udtryk kan KENT nemt integreres i indretningen. Batterilampen har allerede gjort sin entré på TikTok, hvor den har været meget populær.

Udsmyk rummet med JESPER dekorationsbakke, der med sin unikke og kantede form giver indretningen personlighed. JESPER kan enten stå alene eller sammen med andre dekorative elementer. Med sit transparente glas, mønstrede overflade og elegante look giver ARN fyrfadsstagen karakter til indretningen. ARN kommer i assorterede designs og giver et flot og legende skær, når der tilføjes et lys. Fyrfadsstagen kan med fordel placeres på JESPER dekorationsbakke.

Pyntegenstande til ethvert hjem

Giv indretningen nyt liv med KNUD vasen. De bløde former og rillede look ses i vasens unikke design, og alt efter placeringen giver KNUD et skær af grønlige og grålige nuancer. KNUD vil tiltrække opmærksomhed i ethvert rum.

Et andet produkt, der kan stå alene i indretningen, er den dekorative VIGNIR lysestage. Med sine afrundede former byder VIGIR det legende ind i rummet. Lysestagen kan med fordel placeres i en vindueskarm eller på en skænk for at skabe en hyggelig atmosfære.

Kom hjemmets hjørner til livs med IB piedestalen, THORFINN blomsterpotten og den kunstige plante BERGUR. Piedestalen kan fremhæve dine personlige favoritter og give dem et ekstra løft til indretningen.

Bløde tekstiler

Tilføj bløde tekstiler til siddeområdet med KALKLOK tæppet og FJELLFIOL puden. De kommer begge i beige nuancer. Skal hjemmet udstråle ekstra komfort, så tilføj DVERGFAKS puden til indretningen. DVRGFAKS har en lækker, plysset overflade, der giver en ny dimension og et legende udtryk til hjemmet.

Produkterne er nu til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk.

Overblik over produkterne:

• Batterilampe KENT m. touch Ø16xH25 grå
  • Blomsterpotte KNUDSEN Ø20xH18 hvid
  • Blomsterpotte THORFINN Ø13xH13 grå
  • Dekorationsbakke JESPER B14xL25 hvid
  • Fyrfadsstage ARN Ø7xH8 assorteret transparent
  • Kunstig plante BERGUR H21 m. potte
  • Kunstig plante TRISTAN H90
  • Kurv MALTE B32xL27xH16 grå
  • Lysestage VIGNIR B13xL16xH15 grå
  • Piedestal IB Ø30x60H beige
  • Pude DVRGFAKS 45x45 grå/beige
  • Pude FJELLFIOL 45x45 grå/beige
  • Tæppe KALKLOK 130x170 fake fur beige
  • Vase KNUD Ø21xH29 grå

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.