JYSKs pavilloner dækker alle behov

JYSKs pavilloner dækker alle behov

Skab hyggelige uderum med flotte og funktionelle pavilloner fra JYSK. Med pavilloner kan der skabes gode rammer for afslapning - uanset om der er sol, vind eller regn.

Pavilloner findes i mange størrelser til forskellige formål, der kan dække ethvert behov. Opgrader dit uderum i haven med FAABORG pavillonen. Pavillonens enkle design og brugervenlige samleguide gør det nemt at tilføje et ekstra rum i haven. Der kan tilkøbes sidestykker til FAABORG for ekstra komfort. Pavillonen er ideel til mindre haver og fås til en overkommelig pris, hvilket gør FAABORG til et oplagt valg denne sommer.

Rummelige rammer

Med pavilloner kan der skabes gode rammer for at invitere venner og familie på besøg. Når aftenduggen falder, kan det være skønt at trække ind under pavillonens overdække.

Skab en hyggelig oase i haven med SANKT HANS pavillonen. Pavillonens stilfulde design og elegante grå farve gør, at den passer ind i de fleste haveindretninger. Pavillonen tilbyder praktiske funktioner med indvendige insektnet og justerbare sidepaneler, så sommeren kan nydes uforstyrret.

Skal der være plads til hele familien, så er OURENSE det perfekte valg. OURENSE kommer i en elegant beige, der falder godt ind i havens grønne omgivelser. Pavillonen har også aftagelige vægge og indvendige myggenet, der gør det let at tilpasse uderummet til dine præferencer.

Pavillonerne er fremstillet i slidstærkt tekstil, der beskytter mod både bagende middagssol og lettere regnbyger.

Uderum til alle formål

JERUP pavillonen er den perfekte følgesvend til sommerens eventyr. Med sin enkle opsætning er pavillonen let at slå op og pakke sammen, hvilket gør den ideel til udflugter. Nyd friheden med de åbne sider eller skab ly med JERUP pavillonsider, der kan tilkøbes. Uanset om du ønsker et semi-permanent uderum eller en let, fleksibel løsning til de spontane udflugter, kan JERUP pavillon opfylde alle behov.

Overblik over produkterne:

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.