Julekollektionen kommer til salg i alle JYSKs butikker og online på JYSK.dk i begyndelsen af oktober.

JYSK løfter sløret for julekollektion inspireret af naturen

Når nætterne bliver længere, og kulden er på vej, giver JYSKs nye julekollektion mulighed for at omdanne hjemmet til et vidunderligt vinterlandskab.

Julekollektionen er inspireret af de fredelige, skandinaviske landskaber og byder på et miks af traditionelle og moderne elementer og materialer, som indfanger essensen af jul i de nordiske lande.

Fra det bløde skær fra stearinlys til den naturlige skønhed i træ og tekstiler er hvert produkt håndplukket til at skabe en varm og indbydende atmosfære.

Produkterne fungerer både som en helhed og hver for sig, og de er perfekte til dem, som søger den der særlige hygge, som højtiden rummer i Norden.

Kollektionen indeholder lyse, naturinspirerede dekorationer, som byder udendørselementer indenfor, med motiver af grantræer og stjerne såvel som julens klassiske røde og grønne farver, der komplementeres af jordfarver med et moderne og roligt twist.

Inspireret af naturen

Her er nogle af højdepunkterne fra den nye Nordic Mood-kollektion til jul, som kommer til salg i alle JYSKs butikker og online på JYSK.dk i begyndelsen af oktober:

Det klassiske juletræ KVASER, som er monteret i en jutepose, fås i en størrelse, der passer i de fleste vindueskarme eller på et sidebord.

FROST er et andet kunstigt træ med LED-lys, der er designet med åbne kviste, der giver plads til dekoration, for eksempel guirlanden af svampe i filt, LODUR, der fungerer fantastisk til at understrege naturen som kollektionens vigtigste inspirationskilde.

Grantræet er også et gennemgående element i flere af de andre produkter. Den dekorative bakke AUSTRE, der er lavet til servering af mad, er også et smukt selvstændigt dekorationsstykke. AUSTRE er en af flere keramiske nyheder fremstillet af ler med en reaktiv glasur. En teknik, der giver hver vare et unikt og naturligt udtryk.

Andre artikler med samme teknik er MYSING dekorationstræet og STILBIT lysestagen. Alle tre produkter vil helt sikkert give en traditionel og skandinavisk følelse til ethvert julebord.

Hyggelige artikler som ELLE puden dekoreret med grantræer og SELENIT fleeceplaiden bidrager til de naturlige jordfarver og den varme komfort i sofaen.

Og selvfølgelig ville der ikke være nogen jul uden nisser: En ny, naturinspireret nisse med et skandinavisk look har fået navnet LARVIKIT. Den er håndlavet af tekstiler og sand med et blødt, hyggeligt look og kommer i en ny, naturlig farvevariant.

Glædelig jul!

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.