Category Manager for Homeware i JYSK, Susanne Bank, giver sine opbevaringsfavoritter i det nye sortiment hos JYSK.

JYSK-indkøberens 3 opbevaringsfavoritter – og mange andre nyheder

Vi har alle brug for opbevaring for at skabe ro og overblik i hjemmet. Opbevaring behøver dog på ingen måde være kedeligt. Indkøber hos JYSK Susanne Bank giver her sit bud på tre, fine opbevaringsløsninger.

Har du brug for et sted at opbevare dine plaider eller dit strikketøj, magasiner eller brænde eller måske legetøj eller papir og blyanter? Svaret på dine opbevaringsbehov er en fin fletkurv eller opbevaringsboks.

Category Manager for Homeware i JYSK, Susanne Bank, giver her sine opbevaringsfavoritter i det nye sortiment hos JYSK.

”Jeg har en stor svaghed for kurve, så det er vanskeligt kun at vælge tre. Men der er tre, der fortjener ekstra opmærksomhed,” siger Susanne.

Det nye sortiment af opbevaring er til salg online på JYSK.dk og i alle JYSK-butikker.

DANNI kurv med låg

DANNI sivkurven med låg er her i selskab med FLORA puden og FLORA plaiden.

DANNI er lavet af siv og er ifølge Susanne en meget smagfuld måde at opbevare en ekstra plaid eller børnenes legetøj på, der på en eller anden måde altid ender i stuen.

”Først og fremmest synes jeg, at DANNI er en super stilfuld kurv. Ovenikøbet er den meget praktisk: Låget er forstærket med metal, så du kan bruge DANNI som et lille bord eller som en fodskammel. Men pas på med at sætte dig på den - det er den ikke lavet til,” siger Susanne med et smil.

ABEL fletkurv

Den dekorative ABEL fletkurv ses her med ENGSYRE pude og to KALLE kunstige blomster.

”Da jeg første gang så ABEL, tænkte jeg på den som en alternativ magasinholder eller brændekurv, men du kan også bruge den til plaider eller til strikketøjet. Den er lavet af cedertræ og har en smuk, naturlig brun farve. Det naturlige look gør den til et perfekt supplement til ethvert hjem, om det er klassisk, romantisk, moderne eller i en helt anden stil,” siger Susanne.

BJORK opbevaringsboks af genbrugspapir

På billedet ses BJORK opbevaringsboksen af genbrugspapir i to forskellige størrelser.

BJORK opbevaringsboks kan ikke blive meget mere simpel. Den er lavet af 100% genbrugspapir – og en elastik. Men den har alligevel mange funktioner.

”BJORK er en super elegant og praktisk løsning på uorden og rod. Du kan opbevare dine papirer i den, dine ledninger og opladere eller børnenes legetøj. Det naturlige look har et elegant touch, der gør, at den passer ind hvor som helst,” siger Susanne.

BJORK fås i to størrelser: En lille, der er 28 cm bred, 17 cm lang og 8 cm høj, og en større, der er 40 cm bred, 30 cm lang og 18 cm høj.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.