Gør dit badeværelse til en oase af selvforkælelse

Den nye Nordic Mood-kollektion fylder ethvert badeværelse med en hyggelig efterårsstemning. De varme, mørke nuancer blandet med bløde tekstiler gør dit badeværelse til det perfekte sted for selvforkælelse og wellness.

Med de nye Nordic Mood-produkter får du en skøn wellness-stemning på dit badeværelse. De hårde materialer af stål og keramik står i smuk kontrast til de mørke, bløde tekstiler. Det skaber en perfekt kulisse for en oase i hjemmet.

Sæbedispenseren, bakken, tandbørsteholderen og toiletbørsten GESUNDA er alle lavet af keramik og har en smuk reaktiv glasur, der gør hvert produkt helt unikt. I kombination med den bløde, lyse toilettaske GUBBO opstår en fin kontrast, der skaber en rolig og hyggelig atmosfære.

Hjemmeskoene SIKFORS er bløde og behagelige med det brune bamsestof. Det samme gælder for varmedunken KRAMFORS, der har et brunt, blødt fleecebetræk. SIKFORS og KRAMFORS står også i smuk kontrast til det hårde, sorte metal i toiletrulleholderen og opbevaringskurven ILSBO

Små detaljer til wellness

Bakken ILSBO er et must-have-tilbehør til dit badekar, når du søger en rolig wellnessoplevelse derhjemme. Bakken har teleskopender, så det passer til enhver størrelse badekar, og den sorte metalwire gør den perfekt til at tage dine selvforkælelsesredskaber med til badet uden at skulle balancere dem på kanten.

Når du er færdig med dit wellness-bad, kan du træde ud på bademåtten BRUNN, hvor det bløde stof vil have en afslappende effekt på dine fødder. Det bløde, hvide stof i badehåndklædet NORA giver den perfekte afslutning på din wellness-oplevelse og efterlader dig afslappet fra top til bund.

Produkterne er til salg fra den 26. september i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk.

Oversigt over Nordic Mood-kollektionen:

• Badeforhæng LOTTEFORS 180x200 hvid
  • Bademåtte BRUNN 50x80 melange beige
  • Hjemmesko SIKFORS teddy støvler str. 36-45 assorteret
  • Toiletrulleholder ILSBO metal sort
  • Bakke til badekar ILSBO m. teleskopender
  • Opbevaringskurv ILSBO metalwire sort
  • Toilettaske GUBBO taupe
  • Sæbedispenser GESUNDA mat glaseret
  • Toiletbørste GESUNDA mat glaseret
  • Bakke GESUNDA 11x21x2 mat glaseret
  • Tandbørsteholder GESUNDA mat glaseret
  • Varmedunk KRAMFORS 1,5L m. blødt fleece
  • Håndklæde KARLSTAD 50x100 brun
  • Badehåndklæde KARLSTAD 70x140 brun
  • Gæstehåndklæde NORA 40x60 hvid
  • Badehåndklæde NORA 70x140 hvid

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.