Sengesættet JOSEFINE udstråler en romantisk sommerstemning med et farverigt og roligt design.

Forny soveværelset med nyt sengesæt

De nye sengesæt fra JYSK giver nyt liv til soveværelset, uanset om du ønsker en romantisk, elegant eller klassisk stemning.

Et sengesæt kan være en god måde at opnå en bestemt stemning i soveværelset. Samtidig er det vigtigt at have et sengesæt, der er behageligt at sove med. De nye sengesæt fra JYSK er både af god kvalitet og passer til enhver smag.

Romantisk sommerstemning

Sengesættet JOSEFINE i 100% bomuld udstråler en romantisk sommerstemning med et farverigt og roligt design. Forsiden af sengesættet har et flot mønster af små blomster i grøn, gul og lilla, der udstråler romantik og sommer.

Sengesættet kan lægges med bagsiden op, hvis soveværelset skal indrettes med et stribet design i støvet grøn og varm hvid, der matcher en romantisk sommerstil.

Helfarvet elegance i høj kvalitet

Sengesættet SANNA er satinvævet i 70% bomuld og 30% viskose fra bambus, hvilket gør det slidstærkt og behageligt blødt at sove med. Sengesættet er også elegant i sit udtryk med flotte farver og pipings.

Sengesættet fås i sand med en kant i antracit, der skaber en varm forårsstemning. I et lyst soveværelse kan SANNA i mørkeblå med en lyseblå kant med fordel bruges, hvilket give en flot kontrast.

Klassiske striber i roligt design

Sengesættet SILJE i 100% bomuld udstråler en klassisk stemning med sine flotte striber. Striberne har forskellige tykkelser, hvilket gør sengesættet mere dynamisk, og den afdæmpede blå udstråler en mere rolig side. På den måde opstår en behagelig kontrast i sengesættet, der passer ind i de fleste hjem.

De nye sengesæt er til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk fra 9. januar 2024.

Overblik over de nye sengesæt

• Sengesæt JOSEFINE 140x200 grøn
  • Sengesæt SANNA satin 140x200 mørkeblå el. sand
  • Sengesæt SILJE garnfarvet 140x200 navy el. rust
  • Sengesæt INGEBORG satin 140x200 olivengrøn
  • Sengesæt TINNE krep 140x200 lyseblå
  • Sengesæt KARMEN 140x200 sand
  • Sengesæt NELL satin 140x200 kolbolt el. mørk rosa

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.