NY Spearhead armklipper TWIGA PRO monteret på en CLAAS traktor

SPEARHEAD TWIGA PRO | Ny armklipper revolutionerer produktiviteten: TWIGA PRO med PROPILOT kontrolsystem debuterer i Europa

Føler du klippepresset? Denne er til dig. Næste generation teknologi hjælper dig med at overgå produktivitetsmålene med den mest brugervenlige armklippe til rådighed.

Valgt af store landbrugsvirksomheder, førende entreprenører, militær og lufthavne, den 85HP Twiga Pro giver alt, hvad vi har til din opgave.

Med et udvalg af forskellige armkonfigurationer, rækkevidde fra 6,0 m op til 8,0 m i lige arme plus fremadrettede rækkeviddemuligheder.

Den nye VFRT72 tilbyder variabel fremadrettet rækkevidde med en teleskopisk sektion, der sikrer stor synlighed over arbejdsredskabet og med en større stabilitet.

PROPILOT Kontrolsystem

Markedsledende med en 10-tommer touchskærm. Livet i førerhuset bliver meget lettere med Propilot Elektrisk Proportional Kontrolsystem ombord.

Vores toprangerede Propilot Elektrisk Proportional Kontrolsystem forbedrer sikkerheden i dit arbejde ved at give dig fuld kontrol med:

✅ 10” farve touchskærm

✅ Fuldt elektriske proportionale CAN bus kontroller

✅ Integreret omgivende lyssensor til automatisk justering af lysstyrken til lysforholdene

✅ Vandafvisende skærm, der muliggør multitouch, endda med handsker på

✅ Tilpasselig joysticklayout

✅ Fuldt tilpasselige armhastigheder

✅ Olietemperaturmåler med indikator på oliekøler

✅ Driftslogbog på rotoren med mulighed for at skabe jobrapporter til automatisk og tilpasselig forretningsrapportering

✅ Servicealarmer

✅ Proportional blød opstart af rotor

✅ AUTOPILOT avanceret flydesystem – en ny elektronisk version af det berømte højhastigheds klippesystem med variable trykindstillinger.

✅ AUTOLEVEL avanceret hovedvinkelkontrol – opretholder automatisk en fastsat hovedvinkel, når der klippes væk fra jorden.

Armklipperen fremvises for første gang i Europa uden for UK, og kan i denne weekend på Roskilde Dyrskue hos Røstofte Maskiners stand.

Spearhead Machinery Ltd.

Spearhead Machinery har siden 1988 designet og produceret udstyr til effektiv storskalaklipning og mulching. Deres produkter er ideelle til landbrug, rekreative områder, flyvepladser og militære anlæg, og gør storstilet vegetation management lettere. Med den nyeste mulching-teknologi tilbyder vi også løsninger til høstbaseret støtte, hvilket øger produktiviteten og giver betydelige miljømæssige fordele.

Michael Christensen

Salgs- og produktchef AGRIFAC, FLIEGL og SPEARHEAD +45 2844 0979