Gårdbutik i Midtjylland - Gothenborg

Gårdbutik i Midtjylland - Gothenborg

Hvorfor skal man besøge Gothenborg gårdbutik?

Danskerne elsker en god lokal gårdbutik. Her kan man købe produkterne der er produceret af avlerne i stedet for fx importeret varer i et sterilt supermarkedsmiljø. Gårdbutikker er gode, Læs videre her og find ud af hvorfor!

Perfekt til forbrugerne - Gårdbutikker

Langt de fleste mennesker er vant til at købe frugt og grøntsager, Kyllinger, ænder etc. i supermarkedet. Disse produkter, som man finder i supermarkedet, er oftest færdigpakket og sendt ind fra udlandet. Her har de været undervejs i en uge eller mere. Du vil samtidig ikke møde den landmand, der har plantet afgrøderne eller fodret dyrene.

Når man køber friske grøntsager eller vores lækre kyllinger fra Gothenborg, er det en anden oplevelse du vil møde. Produkterne er friske og nøje udvalgt til jer forbrugerne derude. Produkterne er friske og velsmagende.

Godt for miljøet - Gårdbutik Gothenborg

Når man køber friske råvarer fra de lokale, er det bedre for miljøet end at købe masseproduceret råvarer. Vores produkter kommer ikke langvejsfra, hvilket er med til at give et bedre miljø for os alle.

Kylling, Gæs, And og Bronzekalkuner er et stort hit.

Vores skovkyllinger er økologiske af racen Norfolk Black. Vi er de eneste producenter af skovkyllinger i hele Danmark. Vores skovkyllinger får lov til at vokse sig stor og saftig i 90 dage på vores store skønne grønne arealer. Dens aktive færden i skoven er med til at give kødet fast struktur og en fantastisk smag.

Bronzekalkunerne er også økologiske. Den er god til at fouragere i det fri og finde føde i skovbunden. Helt igennem et fantastisk dyr.

Gothenborg Ænder er af racen Pekingand, som er en svømmefugl. Vores mulardanden er en krydsning mellem berberi-ænder og ænder der stammer fra gråænder.

Gothenborg har i mange år solgt forskellige produkter direkte til forbrugerne. Især vores Kylling, Gæs, And og Bronzekalkuner er et stort hit.

Tøv ikke med at komme forbi Gothenborg til vores fantastiske Brunch og aktiviteter.

Vidste i at i kan holde jeres næste fest eller møde på Gothenborg? – Tøv ikke med at kontakte os hvis i har nogle spørgsmål.

Besøg vores hjemmeside på: Gothenborg.dk