Ana Huangs nya romanceserie "Dödssynderna" som kommer på svenska i november

Högmod, svek, frosseri och lust … BookTok-stjärnan Ana Huang ger ut het romanceserie om de sju dödssynderna

Den amerikanska författaren Ana Huang har en miljard (!) visningar på Instagram-hashtaggen twistedseries och är en av booktok-communityns mest älskade författare. Huangs heta romanceserier där fiender blir älskare lockar läsare och lyssnare världen över.

I sju böcker tar sig Ana Huang nu an de klassiska dödssynderna: Högmod, girighet, lättja, avund, lust, vrede och frosseri. Läsning het som chili utlovas när arroganta NYC-miljardärer och vackra arvtagerskor möts så det slår gnistor.

Del ett, Kungen av vrede, kommer ut 1 november och följs av Kungen av högmod redan 28 november. Serien kommer ut som tryckt bok, ljudbok och e-bok.

Mer information: Lovisa Sandberg, lovisa@wordaudio.se, 070-772 89 63.