Pressmeddelande -

Bricknode AB: Fundior AB (publ) väljer Bricknode som helhetsleverantör av finansiellt system

Fundior AB (publ) (www.fundior.se) har valt Bricknodes finansiella helhetslösning (Bricknode Financial Systems ”BFS”) som stomme i sin nya lansering av inlåningskonton och investeringstjänster. Genom BFS får Fundior en fullständig plattform för att kunna erbjuda sina kunder allt från sparkonton till fond och aktiehandel samt strukturerade produkter och OTC-tjänster.

Bricknode kommer att agera partner till Fundior genom deras internationella expansion i Norden och Baltikum.

Länk till pressrelease från Fundior AB som är listade på Aktietorget: http://www.aktietorget.se/NewsItem.aspx?ID=59380

”Vi är glada över att Fundior har valt Bricknode som helhetsleverantör och upptäckt de fördelar som finns hos BFS för att stödja en framtida expansion på många fronter. Hela processen med Fundiors lansering har varit mycket intressant och givande för Bricknode eftersom vi vill se oss som affärspartner till våra kunder”, säger Bricknode AB:s Ordförande Stefan Willebrand.

För mer information kontakta:

Stefan Willebrand, Ordförande
Bricknode AB
E-post: stefan@bricknode.com

Bricknode AB är ett portföljbolag hos Willebrand Invest AB (publ) www.willebrandinvest.com