Peter Jöback säljer ut och släpper upp fler dagar i höst i ett exklusivt samarbete med Elite Hotels i Jönköping, Stockholm, Karlstad och Göteborg!

Elite Hotels är oerhört stolta över att få presentera ett nära samarbete mellan Elite Hotels of Sweden, Peter Jöback och MT Live. Exklusiva Dinner Shows med en av Sveriges största och mest omtyckta artister, där smaker, musik och miljö tillsammans lockar till efterlängtade intryck.

Peter Jöback kommer att bjuda på en unik och intim kväll som tillsammans med Elites fantastiska hotell skapar en helt ny upplevelse. Exclusive Dinner Show - Peter Jöback kommer till Elite-hotell i städerna Stockholm, Göteborg, Karlstad och Jönköping. Succén är given och nu släpper vi upp fler dagar till hösten!

Under kvällen serveras en härlig trerätters middag av toppklass med ambitionen om att skapa en kväll där smaker, musik och miljö tillsammans fyller sinnena med välbehövliga intryck tillsammans med Peter och hans musiker.

Peter säger,

”Det är så länge sen jag gjorde några konserter så jag ser så mycket fram mot att få spela och möta publiken igen! Alltid extra speciellt när det blir så nära i rummet – ska bli så kul!”

Elite Hotels erbjuder en helhetsupplevelse, en paketering med övernattning i ljuvliga hotellrum där hotellets generösa frukost ingår dagen därpå. Alla som köpt biljett till Exclusive Dinner Show erbjuds en förmånlig rabatt på hotellets ordinarie priser.

Jönköping – Elite Stora Hotellet

15 okt EXTRA, 16 okt fåtal, 17 okt fåtal

Stockholm – Elite Hotel Marina Tower

12 nov fåtal, 13 nov slutsålt, 14 nov (matiné) slutsålt, 14 nov slutsålt, 15 nov EXTRA

Karlstad – Elite Stadshotellet

26 nov EXTRA, 27 nov slut, 28 nov slutsålt

Göteborg – Elite Park Aveny

11 dec fåtal, 12 dec (matiné) fåtal, 12 dec fåtal

Biljetter:elite.se/peterjoback eller www.tickster.se

Självklart följer vi myndigheternas rekommendationer för att säkerhetsställa att evenemangen är Corona anpassade.

Producerat av MT Live och Elite Hotels of Sweden