Bild: Refreshments

ELVIS CHRISTMAS FIRAR 10 ÅR MED THE REFRESHMENTS!

I år firar publiksuccén Elvis Christmas 10 år och det vill vi fira på ett alldeles speciellt sätt. Denna gång är det rockkungarna THE REFRESHMENTS som står för Elvistolkningarna. Med sångaren Joakim Arnell i spetsen bjuder grabbarna på en unik julkonsert där man tolkar Elvis klassiska julpärlor på sitt alldeles egna sätt, uppblandat med låtar från bandets egna julskivor och såklart även de stora hitsen! Allt i ett ”o-pluggat”, intimt format anpassat till kyrkor och konserthus. Ett tillfälle att få möta Sveriges främsta rock’n’roll band som ni aldrig upplevt dem förut. Förvänta er en härlig och speciell afton med mycket sväng och julstämning! The Refreshments firade 30 år som band förra året och består av: Joakim Arnell, Johan Blohm, Jonas Göransson samt Mats Forsberg.

ELVIS CHRISTMAS TURNÉ 2021

Onsdag 1 dec KUNGÄLV Mimers Hus Teater PREMIÄR kl 19.30