Popgiganten Niklas Strömstedt till Falkenberg den 13:e juli

Popgiganten Niklas Strömstedt till Falkenberg den 13:e juli

Lördagen den 13:e juli blir det en intim konsertkväll med popgiganten Niklas Strömstedt i Hwitans mysiga trädgård i Falkenberg. Ackompanjerad av Marika Willstedt och Sara Niklasson så bjuder Niklas på låtar fyllda av minnen och nostalgi. Gör dig redo för en kväll med fantastisk musik och underhållning av finaste sort.

Niklas Strömstedt är en av Sveriges mest folkkära artister och har sedan mitten av 80-talet levererat oändligt många hits både till sig själv och till andra artister. Han har förutom sin solo karriär också medverkat i olika konstellationer så som medlem i gruppen Triad och inte minst som en del i trion GES, tillsammans med Anders Glenmark och Thomas ”Orup” Eriksson.

Med låtar som ”Om”, ”Sista morgonen” och ”Oslagbara!” är Niklas Strömstedt en stor del av vår svenska låtskatt.

Nöjet Konsert är en av Sveriges största arrangör av konserter, turnéer och evenemang.

-Vi har under många år arrangerat konserter i både Halmstad och Varberg, nu ser vi fram emot att erbjuda falkenbergarna en fantastisk konsert på deras hemmaplan” säger Patrik Svensson, Nöjet Konsert.

Biljetterna är släppta via www.nojet.se

NÖJET KONSERT

PR: Werecki promotion Kontakt: Rickard Werecki tfn: 0707178008 pr@werecki.com