Nöjet Konsert utökar Danny Saucedos unplugged-turné med ytterligare en konsert på Rival i Stockholm!

Nöjet Konsert är stolta över att kunna meddela att Danny Saucedos framgångsrika unplugged-turné utökas med ännu ett exklusivt datum. På grund av den stora efterfrågan och det massiva publiktrycket kommer Danny att göra ytterligare en konsert på Rival i Stockholm, det nya datumet blir den 11 december och biljetterna släpps idag, den 18 juni kl. 09:00.

"Efterfrågan på biljetter har varit överväldigande, och vi är glada att kunna lägga till ett extra datum i Stockholm så att fler fans får chansen att uppleva denna intima kväll med Danny Saucedo" säger Markus Westberg, VD för Nöjet Konsert.

Danny Saucedo behöver knappast någon närmre presentation. Med mängder av hitlåtar och slutsålda arenaturnéer är han en av landets största artister. I höst får du nu den unika chansen att komma honom riktigt nära. Se Danny i höst i en mer intim miljö och ta chansen att se honom och hans låtskatt som om det vore i vardagsrummet.

För mer information och biljettköp, besök vår officiella hemsida www.nojet.se.

TURNÉSCHEMA

3/10 Borås, Åhaga

12/10 Karlstad, Karlstad CCC

17/10 Östersund, Folkets Hus

18/10 Sundsvall, Tonhallen

24/10 Umeå, Väven

25/10 Luleå, Kulturens Hus

26/10 Skellefteå, Sara Kulturhus

31/10 Stockholm, Rival

27/11 Göteborg, Draken Live

1/12 Göteborg, Draken Live - EXTRA

11/12 Stockholm, Rival - EXTRA KONSERT INSATT!

Biljetter via nojet.se

Nöjet Konsert är en ledande arrangör av konserter och evenemang i Sverige, dedikerad till att erbjuda oförglömliga musikupplevelser. Vi samarbetar med några av de största artisterna och erbjuder en varierad och spännande repertoar av evenemang över hela landet.