"Du & jag" är nya singeln tagen från Christof Jeppssons kommande studioalbum på svenska!

Christof Jeppsson är på väg mot sitt tredje studioalbum och första på svenska, med texter och musik som berör relationer, åtrå, passion och livet! Nya singeln är "Du & jag" och släpps idag fredag den 14 maj!

Lyssna på Christof Jeppsson (Spotify) Klicka här...

Hundratusentals upptäckte Christof Jeppsson för första gången som supportakt till Gyllen Tiders gigantiska avskedsturné runt om i landet sommaren 2019. Året därpå anlände Christof Jeppsson soloalbum ”The End Of The Beginning” och nu har resan på ett nytt svenskt popalbum börjat!

Christof Jeppsson har en tuffare bakgrund och start i livet bakom sig. Med en ständig inre kamp i bagaget, men också en större inspiration till låtskrivandet och större utlopp för känslor och utryck. Christof adopterades från Ecuador, han har aldrig träffat sina föräldrar, men han har lyckats förverkliga sina drömmar om och om igen genom musiken.

Läs mer via: https://www.facebook.com/Christof.jeppsson

STRAWTAWN

Presskontakt och intervjuförfrågningar kontakta: Rickard Werecki tfn: 0707178008 pr@werecki.com

WERECKI PROMOTION COMPANY www.werecki.com