BEA debuterar med singeln "Seriöst"!

BEA debuterar med singeln "Seriöst"!

Nu kliver Beatrice in i den svenska popvärlden och gör det under artistnamnet “BEA” med debutsingeln ”Seriöst”. Texter med massor av känslor som sträcker ut en hand till lyssnaren att relatera sig till, skrivna av duon Gustav Efraimsson och Michaela Hagelin.

Lyssna på BEA "Seriöst" (Spotify) Klicka här…

Beatrice är en 22 årig Stockholmstjej som började sin musikaliska resa som DJ på Japanska och Sydkoreanska nattklubbar och idag fredag den 2 juli släpper BEA debutsingeln ”Seriöst”. ”Först nu är jag tillräckligt modig för att våga skita i vad andra tycker”.

Följ BEA på Instagram här...

InstaKarma

Radiopromotion downloads via www.werecki.com login kontakta pr@werecki.com