Produktnyhet! SERPO 605 Objektsfix

Produktnyhet! SERPO 605 Objektsfix

I renoveringstider ökar behovet av enklare men ändå väl utprövade och tillförlitliga produkter. Nu lanserar maxit - som alternativ till klassiska 610 Multi Flex - SERPO 605 Objektsfix för att fylla detta behov.

SERPO 605 Objektsfix är den enklare fästmassan gjord för hantverkaren som ställer höga krav på sina produkter. Den har ett kraftigt häng samtidigt som det ändå är lätt att efterjustera plattorna. Tack vare sin uppbyggnad blir det också lättare att rengöra verktygen än vid användning av traditionella produkter.

SERPO 605 Objektsfix är en produkt för inomhusbruk i både våta och torra utrymmen. Den är framtagen för golv och vägg, för användning på betong äldre än 6 månader vilket även gör den till lämplig produkt för godkända skivmaterial på vägg. Produkten fungerar utmärkt även till golvvärme men lämpar sig inte för sättning av keramik på uppstyvade träbjälklag.

SERPO 605 Objektsfix som är framtagen med renovering av större objekt i åtanke är gjord för sättning av "normal" kakel och klinker med vattenabsorption mer än 3 viktprocent.