Världspremiär av Nya Volvo C70

Volvo Personbilar Sverige AB bjuder in er till förhandsvisningen av nya Volvo C70 i Stockholm Showroom den 12 september kl 15.00. Ni är välkomna från kl 14.30. Alternativt har ni möjligheten att ta del av förhandsvisningen av nya Volvo C70 i Palais im Zoo i Frankfurt, Tyskland den 12 Sep. kl. 15.00. Ni är välkomna från kl 14.50 Kontakt Stockholm (hhebeler@volvocars.com). Bekräfta ert deltagande till Henrik Hebeler, 031-325 25 09, innan den 5 september. (Antal som kommer). Plats: Volvo Showroom Kungsträdgården Datum: 12 september Tid: Från 14.30, Presskonferens kl. 15.00 Kontakt Frankfurt (blarsen3@volvocars.com). Bekräfta ert deltagande till Bo Larsen, 031-325 25 68, innan den 5 september. Plats:. Alfred Brehm Platz 16, Frankfurt am Main (Palais im Zoo ligger i anslutning till mässan). Datum: 12 september Tid: Från 14.50, Presskonferens kl. 15.00 Önskar ni komma tidigare för uppsättning av kamera m.m. Hör gärna av er. Presskit kommer att finnas på båda platser. Med vänliga hälsningar Volvo Personbilar Sverige AB 2005-08-30, Informationsavdelningen, Bo Larsen, 031-325 25 68