Svenska Vitamin Well intar Colette

Svenska Vitamin Well intar Colette

Svenska vitamindrycken Vitamin Well har snabbt blivit populär i Sverige och nu intar drycken den franska modegallerian Colette i Paris. Superhippa Colette erbjuder allt från de mest eftertraktade designerplaggen till böcker, tavlor och nu även svensk vitamindryck!

"Det känns otroligt häftigt att Colette nu börjar sälja Vitamin Well. Det är inte bara ett bevis på att det är en god och bra dryck utan även att designen på flaskan passar in bland några av världens hetaste varumärken", säger Christian Erhardt, VD, Vitamin Well.

På Colette kommer du från och med nu att kunna köpa vitamindrycken med funktionerna Care, Everyday, Recovery och Defence. Pris per flaska 5,50 Euro.

För högupplösta bilder och produktprov, kontakta:

Emma Lundskog, presskontakt, tfn: 0736-24 19 17, emma@wenderfalck.com

För mer information om Vitamin Well, kontakta:

Christian Ehrhardt, VD, tfn: 0703-445242, christian.ehrhardt@vitaminwell.se

För mer information om Colette, besök:

www.colette.fr

Kort om Vitamin Well:

Vitamin Well AB grundades 2006 med affärsidén att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Detta segment saknades tidigare på den svenska och nordiska marknaden. Vitamin Wells drycker lanserades i Stockholm i maj 2008 och lanseringen fortsätter nu över hela Sverige och vidare på den nordiska marknaden.

Besök www.vitaminwell.se för ytterligare information, återförsäljare och nedladdningsbara bilder.