Circle K's nya menyradsdesign har rullat ut under våren

Nyhetsbrev #2: Nya kunder, insikter och Circle K's nya menyrad

Sommaren närmar sig med stormsteg och även om ingenting är som vi trodde att det skulle vara har vi lärt oss att jobba parallellt med Covid-19.

För oss på Visual Art är det "business as usual" och vi är glada och stolta över våra partners, kunder och leverantörer som hittat nya innovativa och kreativa lösningar och sätt att jobba på.

I detta nyhetsbrev får du ett axplock av vad vi gjort den senaste tiden:
Pilot för digtala glassboxar tillsammans med GB Glass/Unilever, publicerat en artikel om hur ni kan undvika informationsbrist på er arbetsplats, berättat om hur MatHem valt att implementera digitala skärmar för intern kommunikation samt en blick bakom kameran vid inspelningen av sommarkampanjer för ICA's leverantörer.

Klicka här för att läsa brevet i sin helhet

För mer inspiration, besök www.visualart.com