Rusning till Björn Skifs i Linköping – extra föreställning torsdag 25 november

Rusningen efter biljetter till Björn Skifs Show i Linköping i november fortsätter. Nu sätts ytterligare en extra föreställning in torsdagen den 25 november. De båda ordinarie föreställningarna på fredag och lördag kväll är redan nästan helt slutsålda och till lördagsmatinén som släpptes i juni finns bara ett fåtal biljetter kvar.

”Björn Skifs – En show 2010” har gått för utsålda hus på Cirkus i Stockholm hela våren. Showen har redan setts av 120 000 personer och i höst väntar gästspel över hela Sverige.

”Världsklass, Skifs!" skrev Aftonbladet efter premiären av showen där Björn Skifs för första gången någonsin samlat det absolut bästa ur sin långa och imponerande karriär. Med på scen finns Björn Skifs favoritmusiker under ledning av Hans Gardemar och flera fantastiska dansare och luftakrobater.

LINKÖPING, Cloetta Center
Torsdag 25/11 kl 19.30 (Extra!), fredag 26/11 kl 19.30, lördag 27/11 kl 15.00 (Extra!) och kl 19.30

Biljetter säljs via
blixten.se , ticnet.se , tel 077-170 70 70 och sj.se/upplevelser , tel 0771-75 75 75.

Pressbilder och mer information om showen finns på
blixten.se .

För ytterligare information kontakta:

Anders Thorén

Evenemangschef