Sveriges första hemsida om padel betting!

Sveriges första hemsida om padel betting!

Sveriges första hemsida helt vigd åt padel betting har lanserats. Det är en unik sajt som ger användarna speltips, oddsförslag, analyser och hjälper dig välja rätt spelbolag.

Svårigheten med att välja spelbolag

Det har alltid varit knepigt att välja spelbolag. De enkla anledningarna är användarupplevelsen, bäst odds och lätta transaktionsmöjligheter. För betting på padel är det ett steg svårare. Anledningen till detta är att spelbolagens utbud skiljer sig kraftigt åt. Ett bolag som kan ha bra odds en helg kan har något helt annat nästa helg. Det var också så idéen till hemsidan föddes. Grundarna bakom hemsidan berättar:

“Vi har själva ett stort padel- och spelintresse. Snabbt insåg vi att spelbolagen inte erbjuder betting på samma sätt som till exempelvis fotboll. Vi vill därför täppa till denna kunskapslucka och hjälpa alla bettingintresserade att hitta rätt.”

Framtiden

Padelbetting har som mål att bli självklara experten för den som vill hitta information kring padel betting. Utöver speltips och odds, finns det djupgående analyser på de topprankade World Padel Tour spelarna som både spelarporträtt och matchanalyser. För den bettingintresserade är det framförallt ett perfekt tillägg för den som gillar att bygga sina spel på mer hjärna än hjärta.

Har du ett spel- och padelintresse? Ta då kontakt med Padelbetting och utforska möjligheten att skriva artiklar tillsammans de.

För mer information:

Klicka dig vidare in på padelbetting.org!