När du vill få ett så bra pris som möjligt

När du vill få ett så bra pris som möjligt

När det gäller att planera en semester finns det oändliga möjligheter - vart man ska åka, vad man ska se och göra, hur man tar sig dit osv. Det kan vara svårt att bestämma sig för var man ska börja, för att inte tala om hur man ska spara pengar när man ändå håller på. Rabatter, erbjudanden och resetips är något alla uppskattar. Spara pengar på din nästa resa med exklusiva rabatter och erbjudanden. Dessutom får du expertråd och tips som hjälper dig att planera och boka din perfekta resa.

En hjälpsam webbplats

Tripplo är en webbplats som erbjuder sina användare rabatter, kampanjer och restips på ett och samma ställe. Det är en enda kontaktpunkt för alla dina resebehov, oavsett om du letar efter en rabatt på din nästa semester eller om du bara vill veta mer om ett visst resmål. Tripplo är en erfaren e-handelsexpert med en stark passion för resor och verksamhet i tio olika länder. Tripplo är en auktoritet när det gäller allt som rör att få lägsta möjliga pris på resor, resetillbehör och andra tillhörande utrustningar.

Sajten grundades av Axel Hernborg i början av 2014 och har sedan dess vuxit till att bli en av de ledande resesajterna på webben. Tripplo erbjuder rabatter från en rad olika företag inom resebranschen, bland annat resebyråer, flygbolag och hotell. Återförsäljare erbjuder också sina egna rabatter och erbjudanden på webbplatsen, vilket gör den till en bra resurs för alla som vill spara pengar på sin nästa resa.

Varför Tripplo?

Oavsett om du planerar din drömsemester eller bara letar efter sätt att spara på nästa resa, är Tripplo rätt ställe att gå till. Med ett brett utbud av rabatter och erbjudanden kan du garanterat hitta det du söker. Så varför inte gå till Tripplo idag och se hur mycket du kan spara?

Syftet med Tripplo är att samla både små och stora sevärdheter och landmärken på världens mest populära turistdestinationer, samt att ge förslag på hur man kan spara pengar och annan information som kan göra resan enklare. Om du letar efter något att göra i ett visst område är Tripplo ett bra ställe att börja. Vi har också artiklar och innehåll om alla större turistattraktioner samt råd om pengar och problemfria resor.

Kategorier för rabattkoder och erbjudanden

• Hotell och boende
  • Resebyråer/Resesajter (Flyg, hotell, hyrbil etc.)
  • Flygbolag
  • Hyrbil och transfers
  • Rederier/Båtresor
  • Upplevelser och aktiviteter
  • Solglasögon, glasögon och linser för resan
  • Resor Underhållning (Böcker, spel och roligt)
  • För bil- och motorcykel semestern
  • För sport- och äventyrsresan (Cykel, fiske, jakt, skidor, träning m.m.)
  • Jobbresa / Studieresa
  • Hälsa och skönhet för resan
  • Kläder och mode för resan
  • Resa med barn & baby