2 lyft till garaget – finns på Verktygsboden

2 lyft till garaget – finns på Verktygsboden

En het nyhet på Verktygsboden är den lufthydrauliska billyften med hjul. Du lyfter enkelt bilen i något av däcken eller i sidan. Ett annat lyft är växellådslyften, ett smidigt hjälpmedel l i arbetet med växellådor eller avgasrör.

Verktygsboden är en av Sveriges största aktörer inom verktyg och maskiner. Mest unik känner vi oss på området garage och verkstad och vi utvecklar ständigt nya produkter. En nyhet inom lyftredskap är den hydrauliska billyften med hjul som är smidig att använda när takhöjden är begränsad. Du lyfter enkelt bilen i något av däcken eller i sidan under sparklådan. Billyften drivs med hjälp av en hydraulpump och lyfter 995 millimeter.

En annan nyhet är växellådslyften, ett perfekt lyft för arbete med växellådor, avgasrör och liknande. Växellådslyften har en kapacitet på 1,5 ton och har en hydraulisk fotpedal för att höja och sänka lyften.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

2 lyft till garaget

Billyft lufthydraulisk