Tidningen Väsbys Näringsliv publiceras i en digital första version

Tidningen Väsbys Näringsliv publiceras i en digital första version

Väsby Promotion och Upplands Väsby kommun ger tillsammans ut tidningen Väsbys Näringsliv med lokala näringslivsnyheter. Denna gång publiceras en digital första version innan den går till tryck. Innehållet kommer att kompletteras med information om det nya styret i kommunen i pappersupplagan.

- Detta är med anledning av att en ny politisk ledning i Upplands Väsby kommun utses formellt av kommunfullmäktige den 28 november, säger Per-Ola Lindahl, näringslivschef i Upplands Väsby kommun.

Tidningen Väsbys Näringsliv kommer att distribueras till alla hushåll och företag i kommunen i mitten av december.

- Det är med stolthet vi erbjuder våra läsare en digital version av Väsbys Näringsliv i väntan på att formella beslut har genomförts. Allt för att säkra nyhetsvärdet och samtidigt vara flexibla, säger Camilla König Ekegren, Väsby Promotions verksamhetschef.

Läs tidningen här!

Läs tidigare nummer här!

Fakta

Väsbys Näringsliv ges ut av Väsby Promotion och Upplands Väsby kommun. Pappersupplagan distribueras gratis till alla hushåll och företag i Upplands Väsby och kan även läsas online. Första numret kom ut i februari, 2021. Tidningen ges ut två gånger per år.