Smygstart av 20-årsjubileum med julmingel i Penthouse

Smygstart av 20-årsjubileum med julmingel i Penthouse

Väsby Promotion firar 20 år nästa år men smygstartar redan nu med att fira detta. Den 12 december mellan kl 17.00-20.00 får både medlemmar och blivande medlemmar i Väsby Promotion chansen att mingla i Penthouse högst upp i Scandic Infra City, på 24:e våningen i en 650 kvm stor svit i tre etage med utsikt ända till Globen! I denna spektakulära miljö bjuds det på tilltugg, glögg, julklapp till alla samt en unik rundvandring i Lars Gullstedts (grundare av Infra City) privata svit i Penthouse.

– Vi förlanserar vårt 20-årsjubileum inför nästa år och passar på att bjuda våra medlemmar på något riktigt speciellt. Vi vill att så många som möjligt ska få möjligheten att ta del av vårt fantastiska utbud av aktiviteter, evenemang och samverkan som vi faktiskt har, därför har vi nu en kampanj då våra medlemmar får bjuda med sig en extra gäst och för oss kanske en blivande medlem, säger Camilla König Ekegren, verksamhetschef på Väsby Promotion.

Anmälan görs på http://www.vasbypromotion.se/kommande-aktiviteter-vasby-promotion/julmingel/
senast den 8 december, där kan du även läsa mer om kvällen.

Eventuella frågor:
Kontakta Marie Östling, service- och administrationsansvarig
marie.ostling@vasbypromotion.se

Väsby Promotions verksamhet består av:
Camilla König Ekegren, verksamhetschef (till höger på bilden)
Marie Östling, service- och administrationsansvarig (till vänster på bilden)
Jeanette Isacsson, ekonomiansvarig (ej med på bilden)
Anna-Karin Steén, marknadsprojektledare (ej med på bilden)

Vi är bryggan mellan näringslivet och kommunen –  Väsby Promotion är politiskt oberoende och fungerar som en neutral plattform där företagen och kommunen tillsammans verkar för att skapa ett av landets bästa företagsklimat.

20 år av gemenskap
Tillsammans med våra medlemmar har vi gemensamt delat detta framgångskoncept i snart 20 år. Vi erbjuder plattformen och våra medlemmar bidrar med dynamiken. –  A perfect match!