Wilmer X "Nya planer för jul"

WILMER X HAR NYA PLANER FÖR JUL

Wilmer X har nyligen släppt albumet "Mer för dina pengar" och avslutat en efterlängtad turné. Nu är det dags att bjuda fansen på en jullåt, det har ändå gått hisnande 42 år sedan Wilmer X släppte en jullåt sist. Men det var inte vilken som helst. "En röd elektrisk gitarr" blev genast en publikfavorit och det närmaste Wilmer X kom en hit de första späda åren.

Nu är det äntligen dags för ett nytt bidrag och valet föll på det klassiska jultemat "ensam-hemma-i-jul". Självklart tacklat med den glimt i ögat som kännetecknar det Wilmer X uppskattar så mycket i klassisk rockmusik.

Så duka nu upp och pynta granen med tanke på "Nya planer för jul"

Lyssna här: https://wilmerx.lnk.to/Nyaplanerforjul