TV-slaget om fredagen

I "Slaget om fredagen" har TV2 stadig bedst fat i prime time med Vild Med Dans, mens Anders Lund Madsens talkshow i sidste uge klart slog Casper Christensens Aloha! Men i morgen har Casper et es i ærmet.

Komikeren får besøg af sin "ærkefjende", tidlige chefredaktør på Se & Hør Henrik Qvortrup, og deres snak er måske noget, som mange danskere gerne vil følge med i.

Dog tror oddssætterne ikke på, at det faktisk vil lykkes for Casper at slå Anders Lund Madsen på seertal.

"Talkshows tiltrækker den samme type af seere og da Aloha! starter senere end konkurrenten på DR1, er der sandsynligvis mange, der vælger at nøjes med ét 'snakke-program' fredag aften," mener pressechef Per Marxen fra Unibet.

"I sidste uge havde Anders Lund Madsen næsten en kvart million seere flere end Casper Christensen, så selvom han har gjort et scoop ved at få Qvortrup i studiet, er der altså lang vej op til Madsen."

I Prime Time synes TV2 at være stukket af med de fleste seere og det bliver der ikke ændret på fredag aften, hvor Unibet regner med at TV2 igen går af med en klar sejr på seertal.

Se alle oddsen på Unibet for hvilket program som vil få flest seere?

Vil Aloha! slå Det Nye Talkshow?
Vil Talent 2009 slå Vild Med Dans?

Se flere odds pa Unibet.

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming