Spela live på Anders Timells uttåg på fredag

Förra veckan fick vi se en praktskräll i Let’s dance då en av favoriterna, Helena Paparizou, blev utröstad. Enligt spelbolaget Unibet lutar det nu åt att Anders Timell gjort sin sista vals. Han är favorit till att åka ut på fredag. Nu kan man dessutom spela live på Let’s dance hos Unibet.

– Det blev favoritfall förra fredagen och Helena Paparizou fick lämna programmet mot alla odds. Den av juryn sågade Camilla Henemark såg ut att ha gjort sitt men tittarna ville annorlunda, säger Jonas Nilsson, pr-chef på Unibet.

Nu återstår det att se om skrälltrenden håller i sig. Något som definitivt håller i sig är Anton Hyséns favoritskap. Oddsen på honom som den slutgiltiga vinnaren forsätter att sjunka.

– Henemark verkar ha uppnått samma status som herrar Peppe Eng, Lasse Brandeby och Willy Björkman haft före henne - inga direkta dansare men älskade av folket. Bra spelobjekt med andra ord, säger Jonas Nilsson.

Numera erbjuder även Unibet livebetting på Let’s dance. Man kan bland annat spela på kvällens vinnare, vem som blir utröstad, head to head samt på antal poäng ett danspar samlar ihop.

Odds från Unibet

Vem vinner Let’s Dance 2012?
Anton Hysén och Sigrid Bernson 1,50
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus 4,50
Molly Nutley och Calle Sterner 7,50
Pernilla Wahlgren och Tobias Bader 7,50
Camilla Henemark och Tobias Karlsson 10,00
Marcus Schenkenberg och Maria Blid 12,00
Anders Timell och Cecilia Ehrling 35,00
Bengt Frithiofsson och Oksana Spichak 50,00

Vilka röstas ut i fjärde programmet?
Anders Timell och Cecilia Ehrling 3,25
Bengt Frithiofsson och Oksana Spichak 3,75
Camilla Henemark och Tobias Karlsson 3,75
Marcus Schenkenberg och Maria Bild 6,50
Molly Nutley och Calle Sterner 10,00
Pernilla Wahlgren och Tobias Bader 10,00
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus 15,00
Anton Hysén och Sigrid Bernson 50,00

Är det en manlig eller kvinnlig kändis som vinner?
Manlig kändis 1,45
Kvinnlig kändis 2,55

Bästa kvinnliga kändis
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus 2,50
Molly Nutley och Calle Sterner 3,25
Pernilla Wahlgren och Tobias Bader 3,25
Camilla Henemark och Tobias Karlsson 10,00

Bästa manliga kändis
Anton Hysén och Sigrid Bernson 1,25
Marcus Schenkenberg och Maria Blid 5,00
Anders Timell och Cecilia Ehrling 12,50
Bengt Frithiofsson och Oksana Spichak 15,00

Vilka får högst poäng av juryn i fjärde programmet?
Anton Hysén och Sigrid Bernson 2,35
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus 4,00