Ny stark ledning för Tyréns i region Öst

Ny stark ledning för Tyréns i region Öst

Camilla Thunqvist, Mikael Rångeby, Cecilia Granath och Dag Wingstrand

Det är med stor glädje som Cecilia Granath tar över rollen som chef för Tyréns i region Öst. Cecilia har arbetat för Tyréns i tio år och är mycket uppskattad både som chef och medarbetare.

– Vi ska göra det här tillsammans, betonade Cecilia Granath när hon idag introducerade sin nya roll som regionchef för Tyréns i region Öst.

I samband med tillsättningen presenterade VD Ulrika Francke även ett ytterligare antal chefstillsättningar. Tyréns får en stark ledning i region Öst som bygger på ett långt och väl utvecklat samarbete. Cecilia Granath har arbetat för Tyréns i tio år och har alltid haft ett stort engagemang i företagets utveckling.

Cecilia är idag biträdande affärschef för Fastighet & Byggnad och avdelningschef för Akustik i Tyréns region Öst. Cecilia tillträder som regionchef den 15 april 2011.

Samtidigt blir Mikael Rångeby, som idag är affärschef för Mark & Anläggning, biträdande regionchef i region Öst. Mikael kommer även fortsättningsvis att vara kvar som affärschef för Mark & Anläggning. Ny affärschef för Fastighet & Byggnad blir Dag Wingstrand, idag chef på avdelningen City. Camilla Thunqvist, som nu är tf affärschef för Utredning & Strategi, blir permanent som affärschef för detta område. På avdelningen Akustik kommer Peter Malm att efterträda Cecilia Granath som ny avdelningschef.