Krakow, Paris, Sevilla, Rom… 22 procent billigare storstadsresor

En paketresa till Krakow med fem nätter och flyg för 1875 kronor. Paris 1355 kronor inklusive hotell, frukost och flyg. Nu sänker Fritidsresor priserna till 20 städer i Europa. - Vi vill attrahera nya kunder och locka resenärer från konkurrenterna. Samtidigt vill vi visa att Fritidsresor har ett brett storstadsutbud, säger Christian Clemens, Fritidsresors Sverigechef. Kampanjen med rabatter upp till 22 procent gäller bokningar som görs april ut. - Vi planerar fler, liknande kampanjer framöver, bekräftar Christian Clemens. Billigast är resorna till Paris, två nätter inklusive flyg för 1355 kronor. Resorna till Krakow med fem nätter inklusive flyg kostar 1875 kronor, vilket blir 375 kronor per natt. Priserna gäller för bokningar som görs under april på utvalda avgångar i augusti, september och oktober till utvalda hotell. Alla resor inkluderar två till fem nätter på hotell och flyg t/r och flygskatter. Alla destinationer presenteras på www.fritidsresor.se. Under länken "Våra erbjudanden". Prisexempel per person: TVÅ NÄTTER Paris, 2 nätter: 1355 kr Riga, 2 nätter: 1555 kr Dublin, 2 nätter: 1905 kr London, 2 nätter: 2015 kr Prag, 2 nätter: 2175 kr Nice, 2 nätter: 2285 kr Rom, 2 nätter: 2395 kr Sevilla, 2 nätter: 2395 kr TRE NÄTTER Berlin, 3 nätter: 1415 kr Tallinn, 3 nätter: 1695 kr Madrid, 3 nätter: 2090 kr Amsterdam, 3 nätter: 2165 kr Budapest, 3 nätter: 2505 kr Bologna, 3 nätter: 2675 kr Barcelona, 3 nätter: 2825 kr Lissabon, 3 nätter: 2875 kr FYRA NÄTTER Köpenhamn, 4 nätter: 2535 kr Edinburgh, 4 nätter: 2915 kr FEM NÄTTER Krakow, 5 nätter: 1875 kr Aten, 5 nätter: 2805 kr För mer information, kontakta: Jim Hofverberg Communications, Press & Corporate Social Responsibility Fritidsresegruppen/TUI Nordic temaresor.se, sportresor.se, fritidsresor.se, tuiflynordic.se ph: +46 (0)8 720 74 96 mob: +46 (0)739 88 84 79 fax: +46 (0)8 720 88 16 web: www.fritidsresor.se/corporate Pressjour dygnet runt: 08-599 950 50 S. Mälarstrand 27 117 85 Stockholm SWEDEN