Upplev Friheten av Flygning med Bodyflight i Stockholm och Göteborg

Upplev Friheten av Flygning med Bodyflight i Stockholm och Göteborg

Bodyflight, den ledande aktören inom vindtunnelflygning, är glada att meddela att vi nu erbjuder oförglömliga flygupplevelser i våra toppmoderna vindtunnlar både i Stockholm och Göteborg. Oavsett om du är en äventyrslysten nybörjare eller en erfaren flygare, garanterar vi en spännande och säker flygupplevelse för alla.

Flygning för Alla Åldrar och Erfarenhetsnivåer

Bodyflight gör det möjligt för alla att uppleva känslan av att flyga. Våra vindtunnlar är utformade för att ge en autentisk fri fall-upplevelse, liknande den vid fallskärmshoppning, men i en kontrollerad miljö. Våra erfarna instruktörer är där för att guida och säkerställa att varje flygning är trygg och njutbar.

Anläggningar i Stockholm och Göteborg

Våra faciliteter i Stockholm och Göteborg är utrustade med den senaste teknologin inom vindtunnelflygning. Besökare kan njuta av en modern och bekväm miljö innan och efter deras flygupplevelse. Vi erbjuder även olika paket och tjänster för att passa individuella behov, från enstaka flygningar till gruppbokningar och företagsevent.

Perfekt för Event och Team-Building

Bodyflight är den perfekta aktiviteten för alla typer av event. Oavsett om det handlar om en födelsedagsfest, en möhippa eller ett företagsevent, erbjuder vi skräddarsydda paket som garanterar en unik och minnesvärd upplevelse. Vår professionella personal ser till att varje event blir en succé, med fokus på säkerhet och nöje.

Boka Din Flygupplevelse Idag

Att boka en flygning med Bodyflight är enkelt och smidigt. Besök vår webbplats för att välja din stad, Stockholm eller Göteborg, och boka den tid som passar dig bäst. Vi erbjuder även presentkort – en perfekt gåva för den som älskar äventyr!