Trejon Maskinkatalog 2025

Trejons maskinkatalog för 2025 är här!

Trejon är stolta över att presentera vår årliga maskinkatalog för 2025. Denna efterlängtade utgåva sammanfattar vårt kompletta maskinprogram för entreprenad, skogsbruk och lantbruk och har tryckts sedan 1994. Årets katalog är fylld med spännande nyheter och vårt breda utbud av produkter.

Bland årets nyheter hittar du:

• Teagle C120 – En kraftfull halmsnittare för storskalig hantering av finfördelat material med en torrsubstans över 80%. Med kapacitet på upp till 15 ton per timme och möjlighet att bearbeta material ner till 10-125 mm. DEn perfekta maskinen för effektiv bearbetning av material till exempelvis strö.
  • Sauerburger CONDOR – En ny rotorklippare som är utformad för att hantera större ytor inom jordbruk och landskapsvård. Med tre arbetsbredder (5, 6,2 och 7,3 meter) kombinerar den hög effektivitet med pålitlighet för olika former av grönytevård och stubberabetning.
  • Multicargo Lastsäkring – Ett nytt tillval för våra populära balvagnar, hydraulisk lastsäkring med tre band. Lasten säkras effektivt och med en geometri som ger hög frigång i nedfällt läge förenklas flytt i fält.
  • Berti EKR – En ny modell särskilt framtagen för traktorer i effektklassen 50–90 hk, med en arbetsbredd på 250 cm. Denna modell breddar sortimentet och erbjuder ett prisvärt alternativ baserat på storsäljande modellen EKR-S.
  • Flink SE250 – Denna handstyrda elektriska strökärran underlättar det dagliga arbetet med att ströa i stallarna avsevärt. Går på batteri och an automatisk laddare följer med i leveransen.
  • Trejon Optimal VPX400 – Vårt sortiment av vikplogar breddas uppåt till en ny 400cm bred modell. Samma utmärkande egenskaper likt övriga VPX modeller, som exempelvis integrerat flytläge både vertikalt och horisontellt samt justerbar positivskärvinkel 0-15 grader.

Utöver produktinformationen innehåller katalogen även inspirerande kundreportage. Dessa reportage finns länkade i katalogen, vilket gör det enkelt att läsa mer om hur våra produkter har hjälpt andra företag att lyckas.

Maskinkatalogen har skickats ut med posten till våra svenska kunder under vecka 35. Om du inte har fått ditt exemplar ännu, vänligen kontakta oss på Trejon så skickar vi gärna en katalog till dig.

För dig som föredrar att bläddra digitalt finns katalogen även tillgänglig på vår hemsida, trejon.se.