Dela ditt Mobila Bredband med andra med Huawei D100 mini-router

3 lanserar nu Huawei D100, en smidig liten router som gör att en familj eller ett litet företag enkelt och billigt kan dela ett mobilt bredband.

Huawei D100 gör att du som redan har ett mobilt bredband med USB-modem eller USB-sticka kan dela med dig av det till flera användare över w-lan. D100 fungerar med alla Huaweis USB-baserade mobila bredbandsmodem oavsett hastighet och gör det extremt enkelt att sätta upp ett 54 Mbit/s trådlöst nät för flera användare. Dessutom finns det kontakt för en vanlig nätverkskabel av TP-typ. Huawei D100 är plug and play på Windows 2000, XP och Vista samt Mac OSX Tiger och Leopard.

Huawei D100 kostar 695 kronor inklusive moms och finns hos alla 3s butiker, på ww.tre.se, 020 - 33 33 33 och hos 3s återförsäljare från och med tredje veckan i augusti.

Mobilbilder:
Nedladdningsbara bilder på våra mobiler finns på
Användarnamn: press
Lösenord: press

Eller här

För mer information kontakta:
Erik Hörnfeldt, Information & PR 3,
Mobil: +46 (0)735-33 74 04,
e-post: erik.hornfeldt@tre.se

3-gruppen är världens ledande operatör av 3G och Mobilt Bredband med närmare 18 miljoner kunder i tio länder. I Sverige och Danmark är 3 ett joint venture mellan Hong Kong-baserade Hutchison-Whampoa Limited (60%) och Investor AB (40%). 3 Skandinavien har även en licens att driva 3G-nät i Norge. För mer information, gå till www.tre.se.