Pressmeddelande -

Vi hjälper dig att öka din försäljning - vi ses på Motor & Verkstads Expo 7-8 sept

Vill du öka din försäljning? Vill du kunna ta emot fler kunder i verkstaden? Då ska du passa på att träffa oss på Motor & Verkstads Expo i Göteborg. Kom och prata med oss i vår monter och gå på de kostnadsfria Seminarierna som Training Partners Fredrik Grundsell och Motor & Verkstadsmässan bjuder på så får du tips hur du kan göra.

Fredag den 7 september kl. 15.00
Seminariet "Behandla inte alla lika - kundbemötande på kundens villkor"
Vi är alla olika och önskar bli olika bemötta. Fredrik Grundsell berättar hur du genom att lära dig känna igen olika personlighetsprofiler kan ge ett bättre bemötande och samtidigt sälja mer till dina kunder.

Lördag den 8 september kl. 13.30
Seminariet "Slösa inte bort din tid i verkstaden"
Ta bort slöseriet och se alltid till att fokusera på maximal kundnytta så du kan öka din effektivitet på verkstaden. En verkstad ska kunna försörja en hel återförsäljaranläggning genom att göra rätt saker på rätt sätt.

Du kan även träffa Fredrik i vår monter M:222 där du får veta mer om hur du kan öka din lönsamhet och få nöjdare kunder.

I vår monter kan du även få veta mer om vårt Drive Lab i Arlandastad med vår nya testbana Test Track 1, förarutveckling, våra tre Training Center i Arlandastad, Nyköping och Västerås, teknikutbildningar och affärsutveckling.