Tradera: Ann Söderlund säljer sina favoritprylar på auktion

Trebarnsmamman Ann Söderlund är kanske mest känd som programledare i TV. Hon har medverkat i allt ifrån programmet EKG i Kanal 5 till att skriva krönikor i Amelia. Från och med måndag finns en mängd av hennes prylar till salu via auktion på Tradera. Bland annat kan man lägga bud på några av hennes favoritplagg och möbler från hennes lägenhet i Vasastan.

Sakerna som Ann auktionerar ut på Tradera är personliga prylar som både Ann själv och hennes barn gillar. Hennes auktioner innehåller bland annat en fiffig barnstol från 20-30-talet som man kan använda både som en hög sittstol till bordet, men även som lekstol med bänk. Dessutom säljer hon "världens finaste ljuslykta".

- Jag har lite av en bohemisk, "shabby-chic" stil, men ibland känner jag att jag måste jag blanda upp med mer stilistiska grejer som alla har hemma. Men sen så går det bara en liten stund och så måste jag gå och köpa en liten bohemisk lykta till. Nu kan någon annan också få världens finaste lykta hemma. Budet börjar på en krona, säger Ann

Förutom barnstolen och ljuslyktan auktionerar Ann ut en av hennes favoritklänningar med blommig brodyr från Cozymel (en liten ö i Mexiko) och en glansig collagejacka med drakmönster.

Auktionerna startar idag på 1 kr och pågår fram till den 20 juli.

Kolla in Anns auktioner på: http://www.traderaauktion.com

Mode och barnkläder är de mest populära kategorierna på Tradera och varje vecka byter 100000 klädesplagg ägare. Förutom Anns auktioner finns mängder av prylar att fynda på Tradera under sommaren.

De mest eftersökta barnkläderna på Tradera just nu är: Molo, MeandI, Katvig och Polarn O Pyret.

Thomas Areskoug

thomas.areskoug@tradera.com

www.tradera.com

Om Tradera:
Tradera startades 1999 och är idag Sveriges största auktionssajt med 1,5 miljoner registrerade medlemmar. Varje vecka har Traderas hemsida 1 miljon besökare på jakt efter att göra fynd på någon av alla auktioner. Detta gör Tradera till Sveriges 9:e största sajt enligt KIA Index.