BT har övertagit verksamheten i Berras Truckservice

BT Svenska har från och med 2006-01-01 övertagit verksamheten hos Stockholmsbaserade Berras Truckservice, inklusive samtliga service- och uthyrningsavtal. Berras Truckservice har huvudsakligen haft små och medelstora kunder men även några rikstäckande kunder såsom samtliga El-Giganten och PC City butiker. I och med övertagandet har samtliga sju anställda övergått till BT och fortsätter att arbeta mot samma kunder som tidigare. - För BT innebär detta en möjlighet att bygga vidare på en välskött verksamhet och att vi stärker oss ytterligare i Stockholmsområdet, konstaterar Per Wass, VD BT Svenska.

Peter Fond

Presskontakt Kommunikation Marknad +46702288729