Tibern välkomnar två nya utvecklare!

Tibern välkomnar två nya utvecklare!

🌟 Senaste tillskotten till Tibern! 🌟

Vi kan gladeligen meddela att teamet nyligen har utökas med två nya kollegor! Varmt välkomna säger vi till Alexander Johansson och Fredrik Svanholm, våra senaste tillskott av utvecklare.

💻 Alexander och Fredrik har anslutit sig till vårt utvecklingsteam som erfarna utvecklare med utbildning från KTH. Deras passion för skapande kodning och problemlösning kommer driva vår utveckling framåt och säkerställa att vi fortsätter leverera ett stort värde för våra användare inom bank- och fastighetsmäklarbranschen.

Vi är glada över att ha dem med oss, och vi ser fram emot att se all den positiva påverkan de kommer att ha på vår framtida utveckling!

Varmt välkomna!