Från vänster: Robin Hallgren, Emma Klein, Carl-Fredrik Östlund, Tobias Franzén

Förnyat ledarskap på The Amazing Society när Carl-Fredrik Östlund blir ny VD

Efter tolv år som VD, lämnar nu grundaren Tobias Franzén över VD-rollen till Carl-Fredrik Östlund.

Carl-Fredrik har varit en central del av TAS i elva år. Under de senaste månaderna har han arbetat som tillförordnad VD och visat prov på ett gott ledarskap och nya idéer för TAS fortsatta utveckling.

Samtidigt tar Emma Klein över rollen som kommersiell chef från Robin Hallgren. Emma, som har arbetat på TAS i över sju år, har ett djupt engagemang för bolagets utveckling och brinner för att stärka TAS erbjudande inom kreativa lösningar, digital innovation och medieköp.

– "Att lämna över ansvaret till Carl-Fredrik och Emma känns naturligt och helt rätt i tiden. TAS har under alla sina år varit i ständig utveckling för att ligga i framkant i den digitala utvecklingen av marknadsföring. Jag och Robin ser fram emot att fortsätta arbeta med dem och byrån genom styrelsen och genom olika strategiska projekt", säger Tobias Franzén.

- “Jag är tacksam för förtroendet att ta över som VD för The Amazing Society. Jag är otroligt glad över att få leda och utveckla våra olika team bestående av fantastiska kompetenser. Vi står inför en spännande framtid där vi kommer att fortsätta utveckla och leverera kreativa och digitala lösningar till våra kunder. Jag ser fram emot att bygga vidare på det starka fundament som har lagts av Tobias och Robin och fortsätta se till att vi och vårt erbjudande alltid ligger i framkant." – Carl-Fredrik Östlund, VD.

The Amazing Society har klarat pandemin och efterföljande lågkonjuktursår väl och är starkt positionerade inför framtiden. Genom att bygga vidare på starka och långvariga kundrelationer och fortsätta leverera högkvalitativa, kreativa och digitala lösningar, kommer TAS att skapa ännu större värde för sina kunder.

- "Jag ser fram emot att fördjupa våra kundrelationer och stärka vårt marknadserbjudande ytterligare. Genom att bygga vidare på de kreativa och framgångsrika kampanjer vi redan genomfört, är mitt mål att fortsätta positionera TAS som en ledande aktör inom digital marknadsföring." – Emma Klein, Kommersiell Chef.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Carl-Fredrik Östlund, VD - 073 251 78 70
Tobias Franzén, styrelseordförande - 070 797 34 58

Carl-Fredrik Östlund

Presskontakt VD 0732517870

Du behöver inte en digital byrå. Du behöver en byrå för en digital värld.

Vi driver digitalisering av marknadsföring. Från kreativa lösningar till mediaköp och produktion oavsett om du behöver bygga varumärket eller driva försäljning. Vi arbetar datadrivet, vi är nyfikna på ny teknologi och trender och vi förenar kreativitet, media och produktion. För det gör en modern byrå. Inte en digital byrå. En byrå för en digital värld.