Team Rynkeby Göteborg samlade in 26 747 912 kr till Barncancerfonden!

Team Rynkeby Göteborg samlade in 26 747 912 kr till Barncancerfonden!

Under året har Teknikprodukter & Scandinavian Friction stöttat Team Rynkebys insamling till Barcancerfonden med sammanlagt 65.000 kr. Pengar som går oavkortat till Barncancerfonden.

Team Rynkeby cyklar till Paris varje sommar för att skapa uppmärksamhet kring sin insamling till Barncancerfonden. I år gick de tappra cyklisterna i mål den 15 juli i Paris. Ni som har hängt med här på vår nyhetssida har haft möjligheten att följa Team Rynkeby Göteborg under sin uppladdning inför loppet.

Team Rynkeby Göteborg samlade in totalt 26 747 912 kr, som går oavkortat till Barncancerfonden. Vi på Teknikprodukter & Scandinavian Friction tackar Team Rynkeby för det fantastiska engagemanget. Det har varit en stor ära att få vara med och bidra till en god sak.