God Jul & Gott Nytt År!

God Jul & Gott Nytt År!

Ett minst sagt annorlunda och utmanande år går mot sitt slut. Vi på Teknikprodukter, Scandinavian Friction och Rönnes vill tacka alla våra kunder och leverantörer för året som gått. Med gemensamma  krafter och ett bra samarbete har vi tagit oss igenom 2020 och står på stadig mark inför nästa år. Nu ser vi fram emot ett förhoppningsvis bättre år 2021, men först väntar en välförtjänt Julledighet för oss alla.

Vi har öppet som vanligt under mellandagarna. Vi tar emot order och skickar leveranser precis som vi brukar. Även våra butiker i Sundsvall och Göteborg har öppet som vanligt. Tänk bara på att vi stänger kl. 15.00 dag före röd dag.

Tusen tack för året som har gått, nu tar vi nya tag under 2021.

Teknikprodukter, Scandinavian Friction och Rönnes önskar Er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!