Zpark i samarbete med Homsolutions bjuder in till webinarium. Foto: Mats Engfors (fotographic)

Inbjudan till webbinarium om laddsystem för bostadsrättsföreningar

Den 15 oktober, kl. 18:30, presenterar Zpark Energy Systems, tillsammans med Homesolutions, ett webbinarium om Sveriges bästa laddsystem för bostadsrättsföreningar.

Zpark tillverkar svensktillverkade laddsystem av hög kvalitet, som är utvecklade i Luleå och tillverkade i Haparanda. Laddboxen har två ladduttag för elbilar och två vanliga eluttag som kan användas för exempelvis motorvärmare eller andra eldrivna fordon. Dessutom får kunder tillgång till en app och portal för smart kontroll och hantering av laddsystemet.

I samarbete med Homesolutions erbjuder vi en flexibel finansieringslösning med en kostnad på cirka 149 kr per laddpunkt och månad. Detta är ofta billigare än en engångsbetalning och gör det enkelt att fördela kostnaden på de boende som faktiskt använder laddplatsen. Det innebär att bostadsrättsföreningen inte behöver ta på sig dyra lån för att installera laddinfrastrukturen.

Webbinariet är helt kostnadsfritt och pågår cirka 45 minuter. Registrera dig genom att klicka på denna länk: KLICKA HÄR

Vi ser fram emot att se dig där!

Categories

Tech Invest North Group har investerat i unga innovativa teknikföretag sedan 2019 och har idag anställda i Sverige och Kalifornien, USA. Koncernen består av fem dotterbolag som alla arbetar på olika sätt för att påskynda den gröna omställningen. Grepit fokuserar på teknikkonsultation och inbyggda system, Zpark på e-mobilitet och laddningslösningar, Lasercom på laserskärning, Innovative Living på smarta bostäder och Netcoil på molnlösningar.

Tech Invest North Group has been investing in young innovative technology companies since 2019, and has today employees in Sweden and California, USA. The Group consists of five subsidiaries all working in different ways to accelerate the green transition. Grepit focuses on technology consulting and embedded systems, Zpark Energy Systems on e-mobility and charging solutions, Lasercom on laser cutting, Innovative Living on smart housing, and Netcoil on cloud computing.

Jessica Bäckman

Press contact Marketing & Communication Manager

Welcome to Tech Invest North Group!

Tech Invest North Group har investerat i unga innovativa teknikföretag sedan 2019 och har idag anställda runt om i Sverige och Kalifornien, USA. Koncernen består av fem dotterbolag som alla arbetar på olika sätt för att påskynda den gröna omställningen. Grepit fokuserar på teknikkonsultation och inbyggda system, Zpark på e-mobilitet och laddningslösningar, NEWEL på installation, Lasercom på laserskärning, Innovative Living på smarta bostäder och Netcoil på molnlösningar.

Tech Invest North Group has been investing in young innovative technology companies since 2019, and has today employees in Sweden and California, USA. The Group consists of five subsidiaries all working in different ways to accelerate the green transition. Grepit focuses on technology consulting and embedded systems, Zpark Energy Systems on e-mobility and charging solutions, NEWEL at installations, Lasercom on laser cutting, Innovative Living on smart housing, and Netcoil on cloud computing.