Julklappstips från TCL Electronics!

Julklappstips från TCL Electronics!

De allra första saffransbullarna har redan anlänt till matbutikerna och snart spelas Mariah Careys ”All I want for christmas” överallt i vanlig ordning. Det är dags för inhandling av julklappar, och här kommer riktigt bra tips från oss på TCL. Till familjen som redan har allt, och som behöver lite extra piff i vardagen: en riktigt prisvärd QLED-TV, en uppgradering av fredagsfilmen med en ny soundbar, eller vad sägs om en robotdammsugare för att undvika städbråk i hemmet. Hoppas något ur listan nedan ska passa!

Uppgradera tv-ljudet rejält med TS8132
TCL TS8132 är en 3.1.2 Dolby Atmos soundbar med trådlös subwoofer och robust prestanda som utlovar en riktigt häftig ljudupplevelse. TS8132 har vunnit en rad priser och utmärkelser av ljudexperter och techmedia, som ger den goda betyg för riktigt prisvärt ljud. Förutom att erbjuda fantastiska film- och tv-upplevelser, kommer det också snabbt att bli ditt vardagsrums ljudnav med inbyggd Chromecast. Lyssna på vad du vill, när du vill. Finns via utvalda återförsäljare till ett rekommenderat cirkapris från 3 990 SEK. Mer information och bilder hittar du här.

För den som har lite stramare budget, finns även lillebror TS8111 som du får för ett rekommenderat cirkapris från 1 990 SEK. Även den riktigt kraftfull med 2.1 Dolby Atmos och dubbla inbyggda subwoofers. Den är hyllad av techmedia för sin prisvärda och kvalitativa ljudförbättring och höga användarvänlighet. Mer information och bilder hittar du här

En riktigt prisvärd gaming-TV till spelfantasten
TCL C72-serien, med modellerna C725 och QLED850, lanserades tidigare i vår på den nordiska marknaden, och har redan blivit mycket väl mottagna på marknaden av både konsumenter och media. Med överlägsen QLED-prestanda har den explosiva färger och oändlig underhållning . De har också de nödvändiga specar som krävs för en kräsen gamer – HDMI 2.1 och ALLM som ger en supersnabb responstid. C725 blir din till ett rekommenderat cirkapris från 6 990 SEK, och QLED850 från 9 990 SEK. Mer information och bilder hittar du här.

Sluta städa – börja Sweeva!
Nu är det färdigbråkat om städningen där hemma – låt Sweeva 6500 som är TCL:s premium robotdammsugare, göra jobbet. Den är utrustad med en automatisk tömning av sopkärl, det senaste LDS-navigationssystemet och har 2700 Pascal sugkraft och multisensorer för rörelser utan bekymmer. Dammsugaren tar inte bara hand om dammet, utan har även ett integrerat UV-C-ljus som också kan utföra golvsterilisering för att bli av med bakterier. Tillsammans med ett tvättbart HEPA-filter fångar dammsugaren upp allergener från pollen och pälsen från husdjur. Sweeva 6500 presenterades nyligen på Europamarknaden, och kommer finnas tillgänglig hos utvalda återförsäljare under slutet av året till ett rekommenderat cirkapris från 5 990 SEK. Mer information och bilder hittar du här.

Bättre inomhusklimat med Breeva A5
TCL Breeva A5 är både en smart och effektiv luftrenare, och prisad för sin design med en Red Dot Award blir den även en snygg inredningsdetalj. Den kan tack vare sitt filtreringssystem breevaShield™ eliminera mer än 99,9% bakterier och vanligt influensavirus. Breeva A5 är optimal att använda nattetid för en fräsch inomhusmiljö, tack vare sitt effektiva nattläge med endast 26 dB. Breeva A5 lanseras på nordiska marknaden under slutet av året till ett rekommenderat cirkapris från 2 990 SEK. Mer information och bilder hittar du här.

Presskontakt Retail Marketing Manager Nordics +46 72 184 14 44
Marcus Hammächer

Presskontakt Brand Marketing Manager +46 70 389 91 35

TCL – Inspire Greatness

TCL Electronics är ett av världens största företag inom konsumentelektronik. Sedan starten 1981 har TCL stått för kreativitet och innovation – och det är fortfarande de ledorden som visar vägen framåt. Vinnare av flera prestigefyllda priser flera år i rad, bland annat för bästa TV 2023/2024, finns TCL representerade över hela världen. Vi fortsätter vår resa att förbättra människors vardag med smarta produkter och premiumupplevelser. Innovation för alla – till ett bra pris.

Läs mer på www.tcl.com.