Till förfogande kommer Taxi Stockholm vara på plats med bilar och taxivärdar för att gästerna ska kunna komma hem tryggt och säkert.

Taxi Stockholm sponsrar filmregissören Nikeisha Anderssons och Naomi Cifuentes Gruesos halloweenfest för att hylla HBTQ-rörelsen

Taxi Stockholm är stolta över att meddela sitt partnerskap med filmregissören Nikeisha Andersson och festarrangören EQUAL (klubbägaren Naomi Cifuentes Grueso), som ska anordna en halloweenfest ämnad för HBTQ-rörelsen. Eventet är särskilt utformat för att fira och belysa allas lika värde.

– Det är av yttersta vikt att uppmärksamma och stödja samhällets olika rörelser och perspektiv. Vi vill fira den mångfald som präglar vår stad. Därför var det självklart att inleda det här partnerskapet med Nikeisha och EQUAL, säger Henrik Boström, Marknads- och försäljningschef på Taxi Stockholm.

Under eventet kommer gästerna att bjudas på en fest med exklusiva liveuppträdanden, musik, dans och otroliga kostymer. Det blir en kväll fylld av glädje, samhörighet och kärlek. Festen kommer inte bara att ge en möjlighet till att fira, utan också ett tillfälle att öka medvetenheten om utmaningarna som HBTQ-personer står inför.

– Taxi Stockholm värnar om sina passagerare och speciellt dem inom HBTQ-världen. Därför tycker jag att de är en passande partner för det här eventet. Vi vet att våra gäster kommer att åka tryggt och säkert med Taxi Stockholm, säger, Nikeisha Andersson, Filmregissör och HBTQ-kämpe.

Festen anordnas den 28 oktober på Le Rouge i Gamla stan. Biljetter till halloweenfesten går att boka redan idag på billetto.se.

Henrik Boström

Presskontakt Marknads- och försäljningschef Stockholm 0709 950 590

Taxi Stockholm 15 00 00 AB är ett bolag i koncernen Taxi Stockholm där även Sirius Omsorg och Taxiutrustning ingår. Nätverket Svea Taxi Allians som består av ett femtiotal partners över hela Sverige är också en del av Taxi Stockholm. Pernilla Samuelsson är koncern-VD sedan januari 2024.