Tactile ställer ut på Logistik 2014 i Malmö

Besök oss på Logistik 2014 i MalmöDen 9:e & 10:e April träffar ni oss på Tactile i Malmö. Vi deltar i mässan Logistik Sverige/Danmark som är en branchmässa med 100% fokus på effektiva och hållbara logistiklösningar. Läs mer om mässan här.

Vi kommer under 2 dagar finnas på plats för att demostrera och diskutera framtidens verktyg och system inom datorstödd logistiska. Varmt välkommna till monter E:16.
Registrera er till mässan genom att klicka här!

Hitta till MalmöMässan

Malmömässan
Mässgatan 6

Tactile monter
E:16

• logistik 2014
  • easyfair
  • malmömässan
  • tactile
  • datorer
  • industripc
  • panelpc
  • robust dator
  • tåliga datorer
  • logistiklösningar
  • industriell it
  • truckdatorer
  • truckpc
  • fordonsdatorer
  • logistik

Tactile är ett svenskt företag som utvecklar, tillverkar och utför service av mobila datorer för handel och industriellt bruk. Vi har mer än 15 års erfarenhet av att arbeta med industriell elektronik. Vi har ett brett sortiment av fordonsdatorer, truckpcpanel pcboxpctåliga laptops och tålig tablet pc med alla tänkbara tillbehör och konfigurationer. www.tactile.se

Gustaf Sandmark

Vad är en robust, tålig eller ruggad dator?

Tactile har skapat en ny guide där vi förklarar fördelarna med tåliga datorer. De flesta datorer är anpassade för användning på kontor, men datorer används även i många andra miljöer där datorkraft är nödvändig. Dessa miljöer kan vara allt från lager, hamnar, fordon, frysrum, skog, byggen. Att en datorn är tålig och robust innebär att den är anpassad för just den miljö den avses användas i.

Panel PC för Automation

Tactile SR-PPC är en kompakt fläktlös dator anpassad för maskinövervakning eller industriell automation. SR-PPC saknar rörliga delar och är robust försluten i sitt aluminiumchassi.

Tålig Tablet PC - 10" med Windows 7

Svenska Tactile lanserar en ny tålig tablett PC / surfplatta, R-TAB T10, som är designad och anpassad för tuffa tillämpningar som utomhusanvändning, fältarbete och tillverkning. Med Windows 7 som operativsystem så fungerar vanliga skrivbordsapplikationer att köras även i miljöer som kräver hög mobilitet.

Fem sätt att sänka lagerkostnader med mobila Tablet PC

Lagerhantering är en viktig del i ett företags verksamhet. Genom att förse dina kunder med produkter effektivt och snabbt när de behöver dem, kan du garantera nöjda kunder och upprätthålla en lojal kundbas. Ofta uppstår det ökade kostnader i samband med rutiner som lagerinventeringar och kan ha en negativ inverkan på företagets resurser.