Integrasystemet med kortläsare xCR-SD G2

Nu blir Integrasystemet ännu bättre

SystemHouse Solutions har släppt en ny mjukvaruversion till sitt integrerade larm- och passagesystem Integra. Integra version 8.50 kommer med flertalet nyheter, både i form av nya funktioner och integrationer - som exempelvis integration mot Sepura positioneringssystem, förbättringar av existerande funktioner och systemoptimering. och inte minst konstant uppdatering av systemets IT-säkerhet.

För att Integrasystemet alltid skall vara uppdaterat gällande såväl existerande som nya funktioner, integrationer, optimering och inte minst IT-säkerhet släpps två större mjukvaruversioner varje år. På detta viset är Integra en utmärkt, långsiktig investering för alla former av företag och organisationer.

Kategorier

SystemHouse Solutions offers marketleading integrated security solutions within alarm and access control, visitor systems and fire safety. With focus on high security, reliability and functionality, systems from SystemHouse Solutions' facilitates everyday life for hundreds of thousands of users in more than 2,000 installations on the Scandinavian market.

Anna-Karin Tullock

Presskontakt Communications Manager +46 722493505

Smarter buildings - Better security

SystemHouse Solutions AB is a leading supplier of security products and services in the Nordics. We provide customized solutions within access control and intrusion alarm, fire safety and visitor management to major customers in key industries such as hospitals, universities, prisons, airports and offices.

SystemHouseSolutions AB

Mikrofonvägen 28