Stadsjakten på Norra Hamnens återvinningscentral

Stadsjakten på Norra Hamnens återvinningscentral

Lördag den 13 oktober deltar äventyrare i en tävling på Norra Hamnens återvinningscentral, som en av flera utmaningsplatser i Malmö.

Deltagare i tävlingen kan vänta sig en klurig tävling på återvinningscentralen med koppling till avfall. De tävlande lagen kommer på plats utmanas i en tävling att sortera avfall rätt. "Spelet" är lånat av VA Syd.

Då tävlingen genomförs på en återvinningscentral tackar vi dig som besökare för din förståelse. Välkomna till en spännande dag!

Detta är Stadsjakten

Stadsjakten är en äventyrstävling löst baserad på tv-serien Amazing Race och andra världsomspännande event. Lag om två personer får under en dag 6 timmar på sig att klura ut ledtrådar, ta sig runt staden och klara av uppdrag så snabbt som möjligt! Tävlingen är ett stadsäventyr där alla deltagare får visa prov på tankeförmåga, logistik, samarbete, bestämdhet och flexibilitet. Alla deltagare letar efter utmaningar runtom i staden och utmaningarna är designade att testa deltagarna i olika fysiska, intellektuella, roliga och spännande uppgifter.

För frågor gällande Stadsjakten, vänligen besök arrangörens webbsida.