Synsams höstnyheter presenteras av de egna medarbetarna som varje dag hjälper kunderna med att både se bra och se bra ut.

Synsam lyfter fram höstens nyheter med interna kvinnliga förebilder

Synsam lanserar idag en ny reklamkampanj där företagets egna kvinnliga medarbetare står i rampljuset. Kampanjen lyfter fram höstens nyheter inom glasögon och solglasögon, och medarbetare från olika delar av Synsams verksamhet är med och representerar den bredd av olika varumärken som Synsams butiker och onlineaffär erbjuder.

I en tid då äkthet spelar en allt större roll i kundernas förtroende, väljer Synsam att gå en ny väg i sin marknadsföring. I stället för att använda externa modeller eller kändisar, presenteras produktnyheterna denna gång av de verkliga hjältarna, nämligen de egna medarbetarna. I kampanjen visar de upp ett flertal välkända varumärken, bland annat Oscar Eide, Jämtö och Fellepini.

– Vi är otroligt stolta över våra medarbetare och i den här kampanjen får några av dem chansen att representera vårt företag och visa upp höstens nyheter. Dessa produkter är resultatet av det arbete våra anställda gör varje dag för att hjälpa våra kunder att både se bra ut och se bra. Det är på riktigt och det känns äkta och genuint att få synliggöra det, säger Susanne Westford, HR- och marknadsdirektör för Synsam Group.

Reklamkampanjen
Synsams nya kampanj är en del av företagets långsiktiga satsning på att erbjuda marknadens bredaste sortiment i koncernens attraktiva butiker. Höstens nyheter finns i butiker från 1 september.

Synsams nya reklamkampanj kommer att synas i TV, digitala kanaler och sociala medier med start den 1 september 2024.