SydGrönt & Mäster Grön

SydGrönt och Mäster Grön lanserar en gemensam plattform för information

SydGrönt och Mäster Grön slår ihop sina Mynewsdesk-konton och lanserar en gemensam plattform för information inom organisationen.

I början på 2024 gick Mäster Gröns medlemmar in som medlemmar i SydGrönts producentorganisation och till följd av detta har vi nu även slagit samman våra Mynewsdesk-konton för att skapa en enhetlig och centraliserad plattform för information och nyheter.

Sammanslagning innebär att kunder, leverantörer, media och andra intressenter nu kan få tillgång till allt relevant innehåll och uppdateringar på ett och samma ställe.

Genom att samla informationen under en gemensam plattform strävar vi efter att förenkla och effektivisera kommunikationen kring våra produkter, hållbarhetsinitiativ och branschuppdateringar. Både SydGrönt och Mäster Grön är ledande aktörer inom sina respektive områden, och tillsammans erbjuder vi nu ett ännu starkare informationsflöde till våra följare.

– "Vi ser fram emot att kunna erbjuda en mer sammanhållen informationskanal som gör det enklare för våra intressenter att ta del av nyheter från båda våra verksamheter", säger Martin Löfstedt, VD för SydGrönt. "Tillsammans kan vi nu nå ut bredare och mer effektivt med den senaste informationen från vårt gemensamma erbjudande."

Den nya plattformen på Mynewsdesk kommer att innehålla pressmeddelanden, artiklar, evenemang och annan viktig information för att hålla våra intressenter uppdaterade om utvecklingen inom producentorganisationen. Genom att samla våra resurser kan vi stärka vårt samarbete och fortsätta bidra till en hållbar framtid inom svensk livsmedelsproduktion.

För mer information, besök vår nya plattform på Mynewsdesk. I nyhets- och mediaarkivet har vi kategoriserat materialet för att göra det enklare för dig att filtrera innehållet och följa dina intressen och ämnen.