MIKE FILSAIME ATT TALA FÖR SWEDISH WEALTH INSTITUTE VID AI SUMMIT DEN 28-29 SEPTEMBER

Swedish Wealth Institute AB är stolta att meddela att den digitala marknadsföringslegenden, Mike Filsaime, kommer att vara huvudtalare vid AI Summit den 28-29 september. Med sin imponerande bakgrund och erkända expertis inom digital marknadsföring, kommer Filsaime att dela med sig av sina insikter om framtidens marknadsföringstrender, hur AI formar affärslandskapet och hur svenska företag kan dra nytta av dessa förändringar.

För dem som inte är bekanta med Mike Filsaime, har han revolutionerat onlineföretagsmjukvaran med banbrytande produkter som ButterflyMarketing, WebinarJam och Groove.cm. Som VD för GrooveDigital™, fortsätter han att vara en banbrytande kraft inom den digitala arenan. Ovanpå detta har han tagit sin passion för kreativitet och innovation in i filmindustrin som exekutiv producent för 'Shelby Oaks', regisserad av den berömda filmkritikern och regissören Chris Stuckmann.

"Vi är otroligt glada att ha Mike Filsaime som en del av AI Summit i år", säger Daniel Wood, VD för Swedish Wealth Institute AB. "Hans djupa kunskap inom digital marknadsföring och hans vision för framtiden kommer utan tvekan att ge våra deltagare en unik insikt och inspirera dem att tänka framåt."

AI Summit, som är en av de mest framstående konferenserna i Sverige inom artificiell intelligens och digital marknadsföring, samlar årligen branschexperter, teknikentusiaster och företagsledare för att utforska och diskutera framtidens teknologitrender. Mike Filsaime's närvaro vid detta evenemang understryker vikten av att föra samman innovativa tankesätt och branschledare för att forma morgondagens affärslandskap.

"Artificiell intelligens förändrar hur vi tänker, handlar och driver våra affärer. Att ha Mike Filsaime, en pionjär inom digital marknadsföring, som talar för oss är en enorm tillgång. Vi ser fram emot att ta del av hans kunskap och insikter", delar Daniel Wood.

För de som är intresserade av att närvara vid AI Summit och lyssna på Mike Filsaime samt andra framstående talare, uppmanas de att besöka Swedish Wealth Institute AB:s officiella webbplats för biljettinformation och programdetaljer.

Om Swedish Wealth Institute AB:
Swedish Wealth Institute AB är en ledande organisation inom finansiell utbildning och rådgivning i Sverige. Genom ett brett utbud av program och seminarier, strävar institutet efter att utrusta individer och företag med kunskaperna och verktygen för att lyckas i den snabbt föränderliga digitala ekonomin.